Z odlično obiskanimi koncertnimi predstavami na gradu Mokrice (prisluhnite odlomku), v Mestnem muzeju v Ljubljani in na dvorcu Zemono se je nadvse uspešno končal prvi del baročnega projekta Stojana Kureta in Vokalne akademije Ljubljana, opera H. Purcella Dido in Enej v izvedbi solistov Barbare Sorč, Darka Vidica, Martine Burger, Nine Kompare Volasko, Polone Kopač Trontelj, Kristine Thaler, Mojce Hladnik, Mateje Petelin, Tomija Krpana, komornega baročnega ansambla VAL Camerata (Mojca Gal - violina, Nathalie Verdon - violina, Annette Kappeler - viola, Kaja Kapus - violončelo, Christoph Barth - teorba, Eriko Wakita - čembalo) in mešanega zbora Vokalne akademije Ljubljana.


Prijetno je bilo podeliti glasbo, občutke in jih doživljati skupaj s hvaležnim občinstvom. Projekt je bil izpeljan z minimalno finančno pomočjo, vsi nastopajoči so ustvarjali brez kakršnegakoli honorarja, povsem iz lastne želje in entuziazma. Nadejamo se ponovitev, ki pa so povezane s finančnim vložkom.
 
Oglejte si reportažo TV Slovenija s koncertne predstave v Ljubljani: Poletna scena, 30. 7. 2011, RTV Slovenija, prispevek od 12' 00'' do 15' 45''.
 

 Še odlomek iz kritike (Jure Dobovišek, Delo, 1. 8. 2011):
/... Toda duh Kuretove Vokalne akademije je očitno ravno v ozaveščeni spontanosti: glasbeni oder se je prepojil skoraj s pevsko muzikantsko slastjo, kar je presežek slovenskega zborovskega standarda in tudi institucionalnega opernega diha, če si prikličemo v spomin precej suhoparno uprozoritev Purcellove opere v Mariboru. Prav tako se zdi pomembno, da je izvedbo ošinila stilno iščoča utemeljenost, že s sámo lapidarno instrumentalno skupino .../

Dido in Enej